Emre Köse

Emre Köse
''Masadaki bardak boştu ve ağlamak istiyordum ve ölüm,her şeyin tek çözümüymüş gibi geliyordu.''
Reklam
''Tanrı ne ister?Tanrı iyilik mi ister yoksa iyi olma seçeneğini mi?Kötülüğü seçen bir insan kendisine iyilik dayatılmış bir insandan bazı açılardan daha üstün olabilir mi?Bunlar derin ve zor sorular küçük 6655321.''
''Daha iyi bir insan olduğumu iddia edecek cesaretim yok elbette,ama daha mutlu bir insan olduğumu biliyorum,çünkü o buz gibi donuk hayatım için yeni bir anlam buldum,yaşamın kendisinden başka bir sözcükle açıklayamayacağım bir anlam.''
Sayfa 67 - Kültür Yayınları·Kitabı okudu

Emre Köse

, bir kitap okudu
10/10
·80 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
Okunma: 29 Temmuz 2017 00:00
·
2017 8. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,8bin okunma
''İkimiz de hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını ve bunun hem arkadaşlığımız hem de çocukluğumuz için sonun başlangıcı olduğunu biliyorduk.''
Sayfa 82 - Uzun Öykü·Kitabı okudu