''Tanrı ne ister?Tanrı iyilik mi ister yoksa iyi olma seçeneğini mi?Kötülüğü seçen bir insan kendisine iyilik dayatılmış bir insandan bazı açılardan daha üstün olabilir mi?Bunlar derin ve zor sorular küçük 6655321.''
''Daha iyi bir insan olduğumu iddia edecek cesaretim yok elbette,ama daha mutlu bir insan olduğumu biliyorum,çünkü o buz gibi donuk hayatım için yeni bir anlam buldum,yaşamın kendisinden başka bir sözcükle açıklayamayacağım bir anlam.''