Hala ne yapabileceğimi ya da ne yapmak istediğimi bilmiyorum. Ama acele etmeme gerek yok, kendimi çokzorlamay gerek yok. Şu anda hayatıımıı düzene sokup elimden geleni yaparken ulaştığım sonuçlardan ders çıkarıp ilerleyyeceğim. Ve donanımlı olacağım.
-“Yarışmalara, üyelik kartlarına doymuş bu tüketim toplumuna tahammül edemiyordu. En büyük riskin en iyi dostunu sigara yakarken görmekten ve en büyük mutluluğun, hediye çekleri bozdurarak noel alış verişi yapmaktan başka bir şey olmadığı, maddiyatçı, korkak ve aşağılık bir toplum. Gülümsedi. Aslında hiçbir şeye tahammül edemiyordu... “