Yanımdaki arkeolog, bu mezar odasının ikinci kullanımda olduğunu söylüyor. Şaşırıp kalıyorum. Yani bu kayayı oyup içine ilk gömülenler Partlarmış. Sonradan bu Abgarlı aile, mezardakileri çıkarıp burayı sahiplenmiş ve onların aile mezar odası olmuş. Partlar döneminde kullanıldığını, içeride kayaya oyulmuş Part dönemi kitabesinden anlamışlar. İnsanoğlu ne garip; evlerini, arabalarını, zenginliklerini paylaşamadıkları gibi mezarlarını da paylaşamıyor, birbirinin mezarına bile göz dikiyorlar.