Söz konusu ilişkiler olunca mutlak iyi diye bir şey olmaz. Arkadaşlar ve sevgililerle zaman zaman anlaşmazlık yaşamak da gayet sağlıklı bir şey. Bu ufak kısımları genel durumdan ayrı tutabilmenizi umuyorum. Karşınızdakinde sevdiğiniz bir özellik var diye onu her şeyiyle sevmek zorunda değilsiniz. Karşınızdakinin bir özelliğini sevmemeniz, onun zaman kaybı olduğu anlamına da gelmez. Bence farklı düşünmeyi alışkanlık haline getirmelisiniz.
23. Hiçbir şey hakkında sakın “ yarın şunu yapacağım” deme!
24. Ancak, “ Allah dilerse yapacağım” de. Unuttuğun zaman Rabbini an ve “Umarım Rabbim beni, bundan daha doğru olana ulaştırır” de.