Hayatta dürüst olmayı severim Güvenilir olmayıda.Ama kitapları daha çok severim . Çünkü onlar bana çok şey öğretti.Onlar sayesinde hayatta tutunuyorum.Kitaplarim canlarım her şeyim iyiki varsınız.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Özlem Olsun Sevenlere
Perde çekin tüm gözlere
Duvarlar örün bu şehre
Helalini bekliyor deyin
O kem gözlere
Gece duamdin
Gündüz özlemim
Namahremdi tüm gözler
Sen uzaklarda olsanda
Yeşerdi kaktüsün
Dikeni kanatsada...
Güven...
Birine güvenmek istersen
Sadece kendin ol
Yine sana döner bu yol