“Kaybettiklerimi sıraladım denizler doldu
Kumlar doldu
Dağ başında yalnızlık doldu
Ve ben çok yoğunum
Anlatmaktan hederim
Üşüyorum...
Burası haziran olsun!"
Kuş uçmaz, kervan geçmez bir yerdesin.
Su olsan kimse içmez,
Yol olsan kimse geçmez,
Elin adamı ne anlar senden?
Çıkarsın bir dağ başına,
Bir ağaç bulursun Tellersin
pullarsın Gelin eylersin.
Bir ufka vardık ki artık
Yalnız değiliz sevgilim.
Gerçi gece uzun,
Gece karanlık
Ama bütün korkulardan uzak.
Bir sevdadır böylesine yaşamak,
Tek başına Ölüme bir soluk kala,
Tek başına Zindanda yatarken bile,
Asla yalnız kalmamak. #AhmedArif
youtu.be/ab4zWa2Ba3M