"En güzel kızlar bende var
En sarışınlar bende var
En kalitelisi de bende var
Bende var, bende var
Geldiler amca, ner'deler?
Beşiktaş'ta hep yunuslar
Come to the home, baby, bin dolar
Partiler ve de diskolar"
Şu şarkı sözlerinde:
1. Kadınlara kaliteli MAL deniliyor,
2. Şarkıcı, bu mallara SAHİP olduğunu söylüyor,
3. İllegal durumlardan kaynaklı polisten kaçma göndermesi yapıyor,
4. Eve davet edilen hayat kadını ile (günümüz tabiriyle eskort) para pazarlığı yapılıyor,
5. Ve bu zeminde düzenlenen partilerden bahsediliyor.
Peki biz ne yapıyoruz? "Akımlanmak" adına kadınlarımızı bu iğrenç tabirlere malzeme yapıyoruz.
"Amaaan ne olacak eğleniyoruz işte abartma!" diyenleri duyar gibiyim. Zaten "mevzubahis eğlenmekse gerisi teferruattır" sizin için biliyorum da! Siz 8 Mart'ta sokaklara dökülüp "kadına şiddete hayır diye!" bağırıp "işadamına" ve "bilimadamına" "işinsanı, biliminsanı" diyerek şiddeti bitireceğinizi sanacaksınız!
Seviyeniz buyken en iyisi ben ataerkil takılıp Barış Manço'dan devam edeyim:
"Yaz dostum güzel sevmeyene adam denir mi
Yaz dostum selam almayana yiğit denir mi
Yaz dostum altı üstü beş metrelik bez için
Bütün bunlardan hareketle varmak istediğimiz nokta şudur: Tarih boyunca din, dinsizliğe karşı değil, dine karşı olmuş ve dinsizlikle değil, din ile savaşmıştır.