📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitabı birlikte okuma kararı aldığımız Özge hanımefendi ile etkinliğimize devam ediyoruz.Kendisine bu eşliği için teşekkür ediyorum.🙏🏻 Bu etkinliği bundan sonra daha sık başka okurlar ile de gerçekleştireceğim.
‘Al eline bir kitap,çekil kenara.
Kavga mı var,gürültü mü var,hiç karışma..’📚
Söyleme BilmesinlerŞermin Yaşar
Herkese keyifli okumalar diliyorum.