Gerçeğin ne olduğunu,iyileşme ve mutluluk becerisinin nasıl kazanılacağını soruyorsun.Söyleyeyim azizim.İki şeyle:Tevazu ve kendini tanıma.İşin bütün sırrı bu.
Bir kadınla bir erkeğin birlikte yaşamadıklarında ve birbirleri hakkında tek bir şey, yani var olduklarını bildiklerinde ve var olduklarını bildikleri için de birbirlerine minnettar olduklarında birbirlerini daha çok seveceklerine inanıyorum.