Öncelikle merhaba. Eğer bu incelememi gördüyseniz kitabı mutlaka okumanızı isterim. Emin olun pişman olmayacaksınız. Kitabı bitirme sürem 5 gün ancak 450 sayfasını iki günde okudum. Kitabın kalınlığı hiç korkutmamalı çünkü öyle bir hikayesi var ki hem merak ediyor hem üzülüyor hem de sayfaları çabucak çeviriyorsunuz. İçinde bulunduğumuz pandemi de daha güzel okunacak bir şey olamazdı. Çünkü kitap yıllar içinde yaşanan İspanyol gribini göz önünde bulundurarak yazılmış kitap bittikten sonra da covid-19 gündeme gelmiş. Böyle bir konu işlenmiş olması hem Pia'nın hikayesi beni çok etkiledi. Düşünmeyin ve bu kitabı okuyun.