İskender Pala, olayları ayrı ayrı anlatıp kitabın sonunda öyle büyük bir ustalıkla birleştiriyor ki sadece "helal olsun" demek kalıyor insana. En sevdiğim özelliği de bu galiba. Kitabın ilk bölümleri gemide geçtiği için haliyle denizcilik terimlerine biraz fazla yer verilmiş, bu terimlere aşina olanlar pek sıkıntı yaşamayacaktır ama olmayanlar biraz
Gerçekten harika bir roman, kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum :)