"Insanlar ne çok şey biliyorlar. Her konuda azda olsa mutlaka birsey biliyorlar cok konuşuyorlar, susmayi ayıp görüyorlar."
"Bu rüya senin, perdeyi aralayacak olan sensin... "
"Insanlar yaptıkları iyiliklere bir veresiye defterine yazıyor bir gün çantayı alıp sokağa çıkacaklarını ve bir haciz memuru gibi alacaklarını toplanacaklarını düşünüyorlar. Bu dünya da yada öte dünyada..."
"O kadar yalnızız ki yalnız olduğumuzu gizlememiz gerek..."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖