İnsanın başına gelen en büyük felaket asla düşmek değil; düştüğünde ayağa kalkmamaktır. Hayat bana öğretti ki, karanlıkta bile yürümeye devam edenler, güneşi en çok hak edenlerdir.
"Bir yerden sevmeye devam edebilir miydim? Çünkü sevmek, yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi. Ya hiç sevmemişsem bugüne kadar? Bir kitaba yeniden başlamak gibi, sevmeye yeniden başlamak pek kolay sayılmazdı herhalde."
Mükemmeliyet olgusuna çok takılmak yaşımızdaki anlardan keyif almanızı, yeni şeylere karşı merakınızı ve küçük şeylerden mutlu olmanızı engeller. Mükemmeli değil, elinizden gelenin en iyisini yapmayı deneyin.