Yaşamımızda güzele ait izler taşırız, her şeyde adı geçer, bu kitapta da güzele odaklanıyoruz, güzele derinlemesine bakmak için, güzeli Ömer Alkan’ın yorumuyla okuyoruz.
Ben severek okudum. Sizi de biraz kitaptan alıntılarla süsleyeyim
“Birlikte nice güzellikler yaşamalıyız ki sana aktarabileyim güzelliğe verdiğim kıymeti.”
“Anlatmalısın beni, benim bildiğim beni başka sözlerle.”
“Güzel övgüye ihtiyaç duymaz, güzeli gören güzeli tanımlamaya ihtiyaç duyar.”
“Ama ben yaşamayı, seninle yaşamayı tercih ediyorum. Ben dik başlı, ben çareyim. Sana ve kendime, çareyim.”
“Hiçbir ihtimali ertesi günlere bırakmadık. Ertesi günler korkutur beni, sonralarına sözüm geçmez sanki, varsay ki o günlere ulaşamadık.”
“Güzel ayrılabilir mi doğrudan, güzel ayrılabilir mi ahlaktan ya da amaçlardan, güzel çirkinden ayrılabilir diye varsayıyoruz, güzel ayrılabilir mi yanlıştan? Yanlışı kimi zaman güzel buluyoruz.”