Kübra Dilek

Kübra Dilek
@Kubradilek85
" Odamı düzeltiyorum,masamı topluyorum.Tekrar bozuyor,tekrar topluyorum.Bu iş de bitiyor. Ne dinleyeceğim?Hiç. Gözlerim, kulaklarim. Mafsallarım , renge sese,harekete çok acıktılar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kendi kendime karşı çok borçlandım . Kendime vadettiğim şeyleri yapamazsam utancımdan aynaya bakamayacağım"
Ve bana Goethe'nin bir safsatasını telkine çalıştı "Az ümit edip çok elde etmek hayatın hakiki sırrıdır "