İşte hayatın en güzel tarafı da buydu; her şey olabilirdi, her ne kadar olasılıksız olursa olsun olabilirdi, olasılık dışı olan bir olay mutlaka olurdu.
Ben onun kumandasına girecek bir ordunun olduğundan en az yüz misli kudretli sayılması gerektiğine inanmış bir askerim. Çünkü o büyük kumandanı, kendisine Anafartalar Kahramanı vasfını bihakkın kazandıran Çanakkale muharebelerinden bilirim. Koca Mustafa Kemal orada sanki tek bir kumandan değil tek başına bir ordu gibiydi.