Çok mu eskidi, eskiden mi güzeldi sevmeler
Eskiler mi güzel severdi
Eskidikçe mi güzelleşirdi sevgigler
Biz mi eskittik sevgileri
Sevgiler mi yıprandı eskidikçe
Eskiden her şey daha mı güzeldi
Güzel olan her şey eskide mi kaldı?
Bilemedim..
Kırk bir yıllık evlilik tecrübesiyle hep şunu diyesim gelir: "Yahu bizim hanım kafa üstü mü duruyor? Kendi ayaklarının üzerinde durmak ne demek Allah aşkına?"
Her odaya teker teker girip, sessizce veda ederek tüm evi gezdim. Burada yalnızca üç yıl yaşamıştık ama burası benim asıl evimmiş gibi hissediyordum. Şimdi ayrılmak tuhaf hissettiriyordu. Bir daha bir evim olacak mıydı yoksa kamyonetle sonsuza dek bir yerden bir yere mi gidecektik, merak ediyordum. Annem, kuzey kıyısında vardığımız zaman ne yapacağımız hakkında hiçbir şey söylememişti. Önümüze ne çıkarsa kabulleneceğiz. Günün birinde özgür olacağız, Wolf. Bir yere bağlı kalmadan. Kalbimizin sesini dinleyip onu takip edeceğiz, demişti annem..