Kübra

Kübra
@Kubrayavuz
@Kubrayavuz·
·
sabitlendi
İyiyim desem inanmayın; kötüyüm desem, o da doğru değil.Yuvarlanıp gidiyorum işte
Sayfa 14·Kitabı okudu
Reklam

Kübra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
77 günde okudu
·
2024 2. kitabı
Paulo Coelho
7.9/10 · 102,5bin okunma
Şu anda seçeneğim olsaydı, her günümün aynı olmasının nedeninin kendim olduğunu daha önceden anlamış olsaydım, belki…
İnsan ve Duygular
İnsan neden kendi kendinden nefret eder? Korkaklık belki de. Ya da hiç yakanı bırakmayan yanılmak korkusu, başkalarının senden beklediklerini gerçekleştirememek korkusu. Birkaç dakika önce mutluydum, ölüme mahkum olduğumu unutmuştum. Derken hatırladım, çok korktum
Yaşam ve Ölüm
Yıllarca ruhunun derinliklerinde barındırdığı olumsuz duyguların su yüzüne çıkmasına izin vermişti sonunda.
İnsan ve Duygular
Reklam