Kübra

Kübra
@Kubrayavuz
Şu anda seçeneğim olsaydı, her günümün aynı olmasının nedeninin kendim olduğunu daha önceden anlamış olsaydım, belki…
İnsan ve Duygular
Reklam
İnsan neden kendi kendinden nefret eder? Korkaklık belki de. Ya da hiç yakanı bırakmayan yanılmak korkusu, başkalarının senden beklediklerini gerçekleştirememek korkusu. Birkaç dakika önce mutluydum, ölüme mahkum olduğumu unutmuştum. Derken hatırladım, çok korktum
Yaşam ve Ölüm
Yıllarca ruhunun derinliklerinde barındırdığı olumsuz duyguların su yüzüne çıkmasına izin vermişti sonunda.
İnsan ve Duygular
İnsanlar mutlulukla başa çıkamıyorlar bir türlü.
Felsefe-Düşünce
Reklam