Konusu oldukça cezbediciydi fakat beklentilerimi karşılayamadı. Diyalog tekrarına fazla girilmişti. Olacak olayları tahmin edebildiğim için pek heyevan duymadım okurken.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap güzeldi.Ama beni biraz sıktı.Bitmesi için yalvardığım zamanlar oldu.Ama idam konusunu süper işlemiş yazar.Mahkumun o an be an idam suruklenisini cok iyi işlemiş.