Nota Çalan Rüzgar

Nota Çalan Rüzgar
@Kumsalpol
"Ben aslında iyi biriyim ama kötü olmam gerekirse, işte o konuda en iyiyim!"
Ne dersin?
Yeniden dağıtsak kartları Alt üst olsa bu dünyanın şartları
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beynimden vurulmuşa dönmüştüm bu yüzden. İnanılmaz derecede utanıyor, utancımdan ne yapacağımı, nereye bakacağımı bilmiyordum.
Kesilip biçilmiş, yontulup çatılmış, bir darağacı olmuştum.
Hiç olur mu? Güzelliği yaratanlar nerede tükenebilir, kimlerce tüketilebilir ki? Ama, çirkinlik başka...