Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman ,bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da , canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız,o kitap bence gerçekten iyidir.
Benim için tam bir hayal kırıklığı olan bir kitap.
Beklentim çok yüksekti ancak beklentimin çok altında kaldı.Çok fazla öneriliyordu ve karşıma çıkıyordu...
Normalde okuduğum her kitap bana bir şey kazandırır ancak ilk defa bir kitaba harcadığım zamana üzüldüm.
"Zamanı Durdurmanın Yolları" ve "Gece Yarısı Kütüphanesi" kitaplarının yazarının diğer kitaplarını da merak ettim.Vermek istediği mesajları çok güzel ve farklı bir dille veriyor.
Bu sefer kendi bedenimizden çıkarak üçüncü bir şahıs olarak kendimi gözlemlemeyi sağladım. Sadece kendimi değil aslında evrendeki tüm insanları gözlemledim.
Son zamanlarda duyguların çok doğal olduğunu ancak insanı yıprattığını düşünüyordum. Bu kitapta ise şunu fark ettim evet duygular bizi yıpratabilir ancak bizim insan olmamızı sağlayan şey duygularımız...
Duygular bazen zayıflık gibi gelir oysa değiller, aslında duygular bizim ne kadar güçlü olduğumuzu gösteriyor.