Aceleye getirmek istemiyorum. Zaten bu acelecilik kahrolası bir 20. yüzyıl tavrıdır. Bir konuda acele etmek istiyorsanız ona pek özen göstermiyor, başka şeye geçmek istiyorsunuz demektir.
"Elbette ürküyoruz. Ama ne yararı var? Oturup ağlayalım, tir tir titreyelim mi? Yaşam devam etmek zorunda. Başımıza ne gelecekse gelecek. Alnımıza yazılmış kaderden kaçamayız."