"Uyelerinden her birinin canını, malını bütün ortak güçle savunup koruyan öyle bir toplum biçimi bulmalı ki, orada her insan hem herkesle birleştiği halde yine kendi buyruğunda kalsın.
Önceki kitaba göre daha zayıf bir kitaptı çok fazla karakterin gözünden anlatıldığı için hikaye her karaktere aynı derinliği alamıyor insan icarumu daha çok görmek isterdim.
Paranın sahnelerini okumak çok keyifliydi.
Sayfa sayısına rağmen hala birçok şey aşırı açıkta bırakıldı sonraki kitabı çok merak ediyorum