Kevserrr

Kevserrr
@Kvs_rrr
Öğrenci
Gazi|Hukuk
7 okur puanı
Aralık 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Kevserrr

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
Beğendi
·
2024 12. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bir yerden sevmeye devam edebilir miyim? Çünkü sevmek yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi."
"Fakat güzel şeylerin bir gün biteceğini biliyordum."
"İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. Sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar. Ya da hiçbir şey çıkmaz."
"Yalnız, gözlerin bu canlılığında bir başkalık var: her şeyi bildiği hâlde duygulanamayan bir ifade."