Lisede okuduğum bu kitap beni alıp çok başka yerlere götürmüştü. Polisiye sevmeyen ben bir çırpıda okumuştum bu kitabı. Asla ön yargı ile yaklaşmayın,size neler sunacağını asla bilemezsiniz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
sizi alıp içine sokan ve yaşatan bir kitap,filmi o kadar ilgimi çekmemişti. Kesinlikle okunmaya değer bir kitap. İki taraf için de olaylar çok güzel bir şekilde anlatılmış,her anını hissettiriyor okuyana.