Kıymet

Kıymet
@Kymtt35
Ruhum hayatımdan yoruldu.. Pessoa
"İtiraf ediyorum, kitap okumak kadar eğlenceli bir şey yokmuş! İnsan kitap okumak dışında her şeyden çabucak sıkılıveriyor. Kendime ait bir ev sahibi olduğumda, şöyle muazzam bir kütüphane edinmeyi başaramazsam kahrolurum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bıkkınlık doluyum!... Herşeyden... ama herşeyden usandım!
Sessizlik bizim anlayamadığımız bir lisan gibidir.
Hepsi içimdeydi ya, hiçbiri benim değildi gerçekte.

Kıymet

, bir kitap okudu
Puan vermedi·95 syf.·
2020 12. kitabı
Sadık Hidayet
6.9/10 · 36,7bin okunma