Kıymet

Kıymet
@Kymtt35
Ruhum hayatımdan yoruldu.. Pessoa
'Evlenmek için delicesine aşık olmayı bekleyeceğim. Sanırım bu yüzden de evde kalacağım.'
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbir şey olmamalarına rağmen kendilerini bir halt sanan insanlar!
Bilhassa tahammül edemediğim bir şey, kadının erkek karşısında her zaman pasif kalmaya mecbur oluşu... Neden? Sabahattin Ali
“Dinsizlik, Batı’nın yükselen sınıfları için ne kadar hayırlıysa, bizim için o kadar meş’umdur; dinsizlik onlar için ilerleyiş, bizim için çözülüş ifade eder.”
Sevgi, saygı ve rahmet ile..
''Ruh, yazının icadından beri ölümsüz. Cemil Meriç
1000Kitap