Ben, herhangi bir tarikatın sözcüsü değilim.
Derslerimde de, konuşmalarımda da tekrarladığım ve darağacına kadar tekrarlayacağım tek hakikat:
her düşünceye saygı.
"Kayra, bir gün bana 'Mutsuzluğuna hiçbir çare aramıyorsun.' demişti. 'Ve en büyük acının kendininki olduğunu düşünüyorsun. Dünyadan haberi olmayan bütün gerizekalılar gibi.'"