On yıl önce olsaydı, belki biraz daha düşünürdüm; belirsiz tehlikelerden korkmazdım. On yıl önce olsaydı, Oblomovu okuduktan sonra beden hareketlerine başlamam gibi, gene bu sarsıcı olayla kımıldardım yerimden belki. Kımıldardım da ne yapardım? Hiç.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fahrenheit 451 bir kitap sayfasının yanma derecesinden almış ismini. O kadar akıcı sürükleyici bir kitap ki elimden bırakmak istemedim. İtfayecilerin yangın söndürdüğü değil de kitap yaktığı bir dönemden bahseden nefis bir distopya kitabı. Yazar bu kitabı azalan okuma oranına bakarak ve bu böyle giderse ne olur düşüncesi ile yazmış. Ki kitapta itfayeciler yakıcak kitabı nadiren buluyor inanlar zaten kendi arzularıyla bırakmış okumayı. Malesef günümüze çok benzer bir seneryo. Belki kitaplarımızı zorla yakan itfayeciler yok ama kitapları kendi arzusuyla bırakan çok sayıda insan var. Kitabın asıl konusu bir itfayecinin yaptığı işi sorgulaması ve kitaplara yönelmesi. Her kelimesinde sanki baş kahraman benmişim gibi hissettim. Özellikle kaçış bölümünde durup ben olsam nereye saklanırdım diye dakikalarca düşündüm o derece geçti bana kitap. Kesinlikle herkese tavsiye ederim.