Kitaba başlarken ister istemez yüksek bir beklenti oluşuyor; kapak, yazarın ünü ve arka kapak vaadi daha derin, çarpıcı bir hikâye hissi veriyor. Ancak okuma ilerledikçe kitap, beklenen duygusal yoğunluğu ve katmanlı anlatımı sunmuyor.
Konu sade, akıcı ve yormayan bir yapıda. Bu yönüyle çerezlik, hızlı okunan ve kafa dağıtmalık bir kitap. Dili basit, olay örgüsü tahmin edilebilir ve karakterler derinleşmeden ilerliyor. Büyük sürprizler ya da uzun süre etkide kalan sahneler yok.
Duygusal anlamda çok zorlamayan, boş vakitte okunabilecek bir hikâye arayanlar için uygun olabilir; ancak edebi derinlik, güçlü psikolojik çözümlemeler veya unutulmaz bir kurgu bekleyenler için beklentiyi karşılamayabilir.