Pembe Aydın Baş

Pembe Aydın Baş
@LMpembe
Sana , beni asla tanımamış olan sana ...
Hiç kimse! Petey, çimlerin üstünde tek başına oturduğu bir gün, kendine bir söz verdi. Yine mutlu olacaktı ama o günden itibaren, ne kadar zor olursa olsun, kimseyi sevmeyecekti. Bu, son üzülüşü olacaktı!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Pembe Aydın Baş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·282 syf.·
5 günde okudu
·
2020 7. kitabı
Joanne Greenberg
7.6/10 · 19,3bin okunma
Bir şeyi övmek bir başka şeyi kötülemek anlamına gelmez...
Seni düşünmek güzel şey , Ümitli şey ; Dünyanın en güzel sesinden, en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey... Fakat artık ümit yetmiyor bana ; Ben artık şarkı dinlemek değil , Şarkı söylemek istiyorum..! ( Nazım HİKMET)