Hiç kimse! Petey, çimlerin üstünde tek başına oturduğu bir gün, kendine bir söz verdi. Yine mutlu olacaktı ama o günden itibaren, ne kadar zor olursa olsun, kimseyi sevmeyecekti. Bu, son üzülüşü olacaktı!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seni düşünmek güzel şey ,
Ümitli şey ;
Dünyanın en güzel sesinden,
en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana ;
Ben artık şarkı dinlemek değil ,
Şarkı söylemek istiyorum..!
( Nazım HİKMET)