Demek isteyirem ki,kömek etmemekle qalmirsan,hemcinin,senin ücün ve senin evezine görülen işə də mane olursan.indi xosbextliyin senden qacdigini basa dusdun??xosbextliyi zehmet cekerek qazanmaq lazimdir.Halbuki sen xosbextliyi sadece istifade edirsen.ele buna gore de o senden qacir ki,onu istismar etmeyesen.