Emine

Emine
@Labelladamesansmerci
Odamda günlerdir yalnızım,  ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?”
Dünyayı değiştiremiyorsan dünyanı değiştir.
Stefan Zweig
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yeryüzünde beni sorguya çekmeyen, bana acı vermeyen bir insan kalmış mıydı hala gerçekten?
Stefan Zweig
İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiç bir şey olmaz . Bekleyip durur insan . Hiçbir şey olmaz. İnsan bekliyor , bekliyor , bekliyordu ; düşünüyor , düşünüyor , düşünüyordu ta ki şakakları zorlayana kadar Hiçbir şey olmuyordu . İnsan yalnız kalır Yalnız Yalnız
Stefan Zweig

Emine

, bir kitap okudu
Puan vermedi·83 syf.·
2022 12. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma
"İçinde bir şeyler hayır diyorsa, sen de hayır demelisin."
Stefan Zweig