Kaydedilenlerimde şöyle bir gezeyim dedim. Geçen okuduğum bir yazı aklıma geldi. Bu şekilde hissetmek şizoid belirtisi imiş. Uzun uzun araştırdım bunu. Ve okuduğum her makalede bu veyahut buna benzer cümleler gördüm. Şizoid bozukluğa sahip şizoidler böyle hissediyorlarmış.