"... İkisi de bir kalbin en çok kaynayan membaından koparak boşanıyor, iki göz birbirinin göz bebeği içinde birbiriyle karşı karşıya geliyordu. Ben kendimi onun gözünde görüyordum, o da kendini benim gözümde... İki ruh karşılıklı birer ayna kesilmiş, birbirimize bakıyorduk. O bana"yavrum"diyordu, ben ona"anne"... Ne farkı var ? Ben annemden ayrı değilim ki! Ben oyum, o da ben!"