📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu bozuk dünyada tek sığınak, huzur ve avuntu duaydı Çünkü dua olağanüstüydü. Korkuyu büyük bir vaatle uyuşturur, ruhun ürküntüsüne toplu dualarla uyku verir, yürekteki. ağırlığı kendi kendine mırıldanan kanatlarla yukarıya, Tanri'ya çıkarırdı; bu yüzden zor zamanlarda dua etmek iyiydi, birlikte dua etmek daha da iyiydi, çünkü birlikte omuzlanırsa bütün güçlükler hafifler ve iyilikler bağlılıkla yapılırsa Tanrı katında daha da iyi olurdu.
Sevgili Zweig okumaya o kadar doymuştum ki... ama yeni aldığım kitaplara baslamadan önce alıp okumadığım kitapları tuketmem gerekiyordu. Iki eskilerden okuyana bir yeni kitap okuma hakkı :) neyse mesele eski yeni fark etmez okuyun ama dolu okuyun boş okuyup gecmeyin.