...Ama güneş gözlüğünden de hoşlanmıyorum. Bütün dünyayı kahverengi yapı yorlar. Ağaçlar kahverengi, gökyüzü kahverengi, her şey kahverengi. Halbuki kar beyazı bulutlarla gökyüzü mavi bir tuval olmalıdır. Kahverengi camların ardından şehir de çok farklı görünüyor ve kötü kokuyor. Evler büyük birer kahverengi kutu. Başını kaldırıp onlara bakınca, insanın boynu ağrıyor. Büyükbabam onun arabasıyla randevuya giderken şehri seyretmem için daha yavaş sürmesini istiyor muyum diye sorar bazen. Ama ben hızlı sürmesini söylüyorum. Paris daha güzeldi, kaçırdığım bir şey yok burada.