Çok popüler olması ve sıkça farklı sosyal medya mecralarında övüldüğünü görmem ile aldığım bir kitaptı. Yazarın dilini akıcı ve yalın buldum, kitap kendini başından sonuna hızla okutturdu. Fazla diyaloglu ve az detaylı ilerleyen olay akışı kitabın okunuşunu kolaylaştırmış. İçeriğine gelirsem son dönem ilişki dünyasında birçok insanın gözlemlediği veyahut tecrübe ettiği ilişki durumlarından bahsedilmiş. Okuduğum tüm süre boyunca asla karakterlere ısınamadım, ne düşündüklerinden tam olarak emin olamadım. Kitabı okuyup diyaloglara, karakterlerin fikirlerine erişsem de hiçbir zaman ruhlarını görmüş gibi hissetmedim. Birçok şeyi neden yaptıklarını anlamadım ve hisleri bana geçmedi. Ortalarda biraz umutlandım kitabın toparlayacağına ama hayır toparlamadı. Yirmili yaşlarda herhangi biriyseniz kitap arkadaşınızın ilişki hayatı ya da sizin ilişki hayatınızın parçalarından oluşuyor gibi gelebilir. Bana oldukça geldi. Kitap ne tamamen gerçek dünyada hissettirip duyguları geçirebildi ne de beni gerçek dünyadan koparabildi. Bilmiyorum, seveceğimi düşünmüştüm. Genelde okumayı severim; duygu yüklü ,gençlik, depresif, aşk romanlarını. Ama bu kitap hoşuma gitmedi nedense, bir türlü o hissi yakalayamadım. Hatta zaman zaman beni huzursuz etti; anlatılanlar, yaşananlar. Yazarın dilinden hoşlansam ve kitap uzun zamandır içinde olduğum reading slumptan beni çıkarsa da ben yazarın başka bir kitabına şans vereceğimi düşünmüyorum. Kötü değil, iyi değil sanırım.