📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ahhhh kitap çok güzeldi ya. İlk başlarda sıkılabilirsiniz ama lütfen kitaba şans verin hikaye o kadar güzeldi ki... Duygudan duyguya sürükledi. ÖZELİKLE SON SAYFALAR ... Kitaba bayıldım okuyacak olanlar umarım seversiniz bence pişman olmayacaksınız ayrıca queer romannn
Başkalarının yorumlarını okuduğumda pek beğenilmediğini gördüm ama kitap bence çok güzeldi. Özellikle tavsiye edeceğim kişiler japon edebiyatını seven okuyanlar,bu kitabı mutlaka okuyun çünkü seveceksiniz. Eğer ilk kez japon kitabı okuyacağım ben diyorsanız yine okuyabilirsiniz bence bu kitap yediden yetmişe herkese hitap eden bir kitap ama şunu söylemeliyim zevkler ve renkler tartışılmaz ama bir şans verin derim yinede.
Küçük BeyNatsume Soseki · Tokyo Manga Yayınevi · 202365 okunma
İlk kez japon bilimkurgusu okudum gayet güzeldi tereddüt etmeden alıp okuyabilirsiniz 5 farklı bilimkurgu hikayesinden oluşuyor hepsi akıcı ve güzel. Aralarında en çok son hikayeyi sevdim. Bilimkurgu severler zaten hemen okusun…