Uzun zamandır bir kitabının sonunda ağlamamıştım..
"Herkes ölümün çıt çıkarmadan gelecek adımlarını bekliyordu."
Ah canım Portuga.. ah canım Zeze
"Asıl acı kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şey."