Doğru şeyi yapmak insanı mutlu kılar
Peki neden doğru bir şey yapmak , bu kadar yanlış
Ne zaman doğru bir şey yapsam
içimde erir sonu gelmez bir kış
Çok soğuktur buralar , hiç haber gelmez
Oysa ki gözlerim hep arar, içimi ısıtıcak bir bakış
Evet benim o dokuz köyden kovulan
Vurun yüzüme yaptığım doğruları
Adam asmak bu kadar mı kolay
Söylesem güvercine bulurmu kaybettiğim dostlukları
Ey güvercin neden tek başına o çatıda mağrursun
Hayattan nasıl bu kadar memnunsun
Biz mi anlayamadık çözemedik o büyük sırrı
Oysaki mutlu olmak, adem oğlunun hakkı
Arar arar bulamam seni , öyle olsun peki
Gökten kafama düşsende artık istemem
İstemem! Bu saatten sonra câna can olsanda, seni
Kızılbey