Eyvallah güzelim
Susmak kabul etmektir
Ve de yanmak bir kibrit gibi
hemde yanı başında soba varken
Hâla güneş doğmamışken
Bizi kimseler görmezken
Kalbim üşüme fikrini yitirirken kendince
Eylem eylemsizliği severken hadsizce
Kimrit yanarken kendi için
Sev beni , sevmek devrimdir
Yakalım istersen, istediğin şehri
Ezelim bize uymayan fikirlerin hepsini
Hâla kibrit yanarken senin için
Hemde yanı başında soba varken
Ben seni daha hiç görmemişken
Gece mesaicileri evine dönerken henüz
Seninle olamamak anlamını yitirmemişken
Sev beni , sevmek devrimdir
Sesimi değil kalbimi sev
Gözlerimin içine bak için için
Hâla kibrit yanarken bizim için
Hemde yanı başımızda soba varken..
Sev beni , sevmek devrimdir.
A.sevim