Umutluyum, yarından, yanağından, seni yaradandan
Ne mutsuzum artık ne de sefil
Gönlümdeki çimenler efil efil
Kederli bulut önümden çekil !
Gitmek lazım , varmak lazım
Ve de mutlu olmak için hiç bişey lazım değil
Belki bir gülüş, belkide bir öpüş..
A.sevim