Fikrimce
Bir bakışı var hayata anlam katar
Bir gülüşü var insan onu görmek için yaşar
Hayat bu insan sevdiğinin pesinde koşar
Beni benim sevdiklerim mafetti
O gitmez dediğim dostlar ilk durakta indi
Belki bir hata belki de gençlikti
İnandım sormadım yarınlarda varmısın
Ah ben ne aptalmışım bügüne aldanmışım
Artık iskele de ki tek bekleyen sandal benim
Bana sırtım da taşıdıklarımın hesabını verin
Yetmez bana bu gölü verselerde yetmez
Hayat bu gitmez deme .
Gençlikte gider, sevdiklerin de
Uzun bir mintan ruhum sanki ipince
Bu ruhu taşıyan hamid iyi bir adamdı fikrimce
Atilla ilhan gönlümün şairi
Tarihi değiştiricem getirin katibi
Yaz katip bundan sonra
İyiler tercih edilecek kötülere
Olmaz deme olduracağız bir şekilde..