Zengin çocuğu
Yazmak geliyor içimden sadece yazmak
Gökte ki aya uzun uzun bakmak
Karnımı yırtıp ruhumu rahatlatmak
Ne kaybetmiş bu adam
Neyi kaybetmişte bulamıyor
Sanki ararken çok mu kendini yoruyor
O kösede oturmuş kafasını eğmiş
İnşallah yorgundur ama galiba ağlıyor
Aslında bakarsan evi işi var
Ailesi dostları var ama yinede çok yanlız
Onun olanlar onun yanında yoklar
O ise olduğu yerde kala kalmış
Anlaşılan o ki yapayalnız
Vay kederli arkadaşım neden bu kadar dertlisin
Sanki çok eskiden beri kederlisin
Boşver bir gün öleceksin vede kimse seni hatırlamayacak
İsmini soranlara o çok dostu olan yalnız adam mı? Diyecekler
İyi adamdı ama iyi yaşayamadı kederini hep içine atardı
Gündüzleri çok mutlu gözükürdü
Ama akşamları hep üzülürdü
Dediğim gibi arkadaşım boşver
Yaşa ve öl iki kelime 3 hece
Çok düşündün çok üzüldün hepsi koca bir bilmece
Mutlu olmak zengin çocugu gibi doğmaktır belkide
Öyle doğmadıysan asla mutlu olamazsın..
Çok arasandan hiç bir zaman kendini bulamazsın.
A.sevim