Basiretsizim demiştim sana.
Olur olmadık yerde severim demiştim.
Söyle dayanır mı sana ? bir serçenin kalbi!
Sen olmasan da yelkovan işini yapar sanmıştım.
Sen varken akrebin dostluğuna inanmıştım.
Güneş hergün doğdu peki nedir ? bu karanlık.
Gençliğimi yaktım 2 hece ye , .
Ve Düştüğüm yerden kalkamıyorum,
Var mı? seni hayatta tutan anlamlı bir neden
Sonu Mutlu biten bir şiir yazmadan,ölmek istemem...
A.sevim