Alegría

Alegría
@Lalegria
“Kendimi hiçliğin bir parçası gibi hissediyordum” -cehennem-
12 Ağustos
10 okur puanı
Eylül 2023 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İnsan inadına,bilinçli olarak, kendisi için zararlı, aptalca olanı isteyebilir, hatta özellikle de en aptalca olanı…
1K
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan her zaman, her yerde, mantığının ve çıkarının ona emrettiği gibi değil, canının istediği gibi hareket etmeyi sever.
1K
Ve tek uğraşım sürekli olarak kendime saygı duymaktır…
1K

Alegría

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
7 günde okudu
·
2023 31. kitabı
Osamu Dazai
6.5/10 · 60,4bin okunma