Bir Şahsa ne kadar bağlanirsan Allah sana bağlanmanin acisini tattirir. Ta ki şunu bil, Allah senin kalbinin kendisinden başka birine bağlanmasini istemez. Kendisine dönmen için seni ondan geri çevirir...
Allah Teâlâ Adem ile Hava'yı cennetten sadece bir günah yüzünden çıkardı. Seni bir günah yüzünden rahmetinden kovabileceğini, cennetine girdirmeyeceğini ve cehennemine atabileceğini iyi düşün!
Allah Teâlâ'nın iblisi kovması, ona lanet etmesi ve göklerin yerin melekutundan çıkarması işlemiş olduğu bir günah sebebiyle idi. Oysa bizler belki her gün günahlar içindeyiz yine de cennete gireceğimizden ne kadar da eminiz!