Yüzümde çok fazla bunalım ve hüzün okunuyor . Ama belki de bundan dolayı ya da bu sayede pekişti çalışmalarıma inancım. Bunda bir büyüklenme bir böbürlenme görmemek gerek . Tam tersine bir kendini koruma, ilerleme yöntemidir bu, çünkü her zaman ve her şeyde yürümek, ilerlemek söz konusudur .